תקנון תנאי רכישה (לא כולל צמחים) באמצעות האתר גינה פלוס
1. כללי
1.1. אתר האינטרנט גינה פלוס (להלן:"האתר") שהוקם ומופעל ע"י "נחימוב יבוא ושיוק בע"מ" ח.פ מספר 515917789 פקס 077.470.2032 כתובת למשלוח דואר קיבוץ טללים מ.א. רמת נגב. (להלן: "גינה פלוס ו/או GINAPLUS"), משמש כחנות מקוונת לרכישת מוצרים ושירותים על ידי גולשי האינטרנט בדרכי רכישה כפי שיעודכנו מעת לעת באתר.
1.2. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה באתר ולרבות כל רכישה שתתבצע באתר. הוראות התקנון יהוו את הבסיס המשפטי לכל התקשרות עם האתר.
1.3. למען הסדר הטוב מובהר כי כל שימוש באתר יעשה אך ורק לפי תקנון האתר.
1.5 בכל מקום בתקנון זה בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשתמע.
2. רכישה באתר
2.1. גינה פלוס מאפשרת לגולשי האינטרנט לרכוש מוצרים ושירותים שונים באמצעות האתר מתוך רשימה של יצרנים, יבואנים, קמעונאים, בעלי החנויות, ובתי העסק שגינה פלוס התקשרה עמם בהסכם (להלן: "הספקים").
2.2. הספקים מציעים באתר מגוון רחב של מוצרים ושירותים למכירה במחירים ובכמות נקובים וידועים מראש.
2.3. בגין אותם מוצרים ו/או שירותים המוצעים למכירה באתר מוצג המידע הקשור ברכישה שבין היתר כולל, את שם הספק, תיאור המוצר או השירות המוצע למכירה, מחיר המכירה, מועדי אספקה, אופני אספקה ו/או מידע אחר הקשור ברכישה.
2.4. כל הסכומים והמחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ.
2.6. טרם ביצוע הזמנה של מוצר או שירות באתר, על המשתמש באתר להירשם תחילה לאתר ועליו לבחור שם משתמש וסיסמא. כמו כן, וכן על המשתמש להקליד פרטים נוספים כגון: שם מלא ושם משפחה, כתובת מגורים / אספקה, כתובת דואר אלקטרוני, מספרי טלפון, מספר כרטיס אשראי, מספר תעודת זהות וכדומה.
רישום לאתר מהווה אישור מצד המשתמש באתר להיכלל ברשימת מועדון הלקוחות של גינה פלוס וכן הסכמה להצטרף לרשימת הדיוור של גינה פלוס.
2.7. עם הקלדת הפרטים כאמור המשתמש באתר יכול לבצע פעולת רכישה באתר (להלן:"הלקוח").
2.8. מיד לאחר ביצוע הרכישה תבצע הנהלת האתר בדיקה של פרטי כרטיס האשראי שהוזנו ע"י הלקוח אצל חברת כרטיסי האשראי, ותינתן הודעה ללקוח אם פעולה הרכישה אושרה או נדחתה.
אם אושרה הפעולה ע"י חברת כרטיסי האשראי יישלח ללקוח אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הרכישה וחיוב הלקוח וזאת לכל המאוחר בתוך 48 שעות מרגע האישור ע"י חברת כרטיסי האשראי. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה. פרטים אודות הרכישות שבוצעו ניתן למצוא תחת הקישור "כרטיס לקוח".
2.9. במקרה בו בחר הלקוח שלא למסור את פרטי כרטיס האשראי באתר, אלא באמצעות הטלפון, יצור עמו נציג גינה פלוס קשר טלפוני לצורך קבלת פרטי כרטיס האשראי. הרכישה תחשב כמושלמת רק לאחר מסירת פרטי האשראי ע"י הלקוח ואישור העסקה ע"י חברת כרטיסי האשראי.
יובהר כי, יצירת קשר ע"י הנהלת האתר באמצעות טלפון ו/או דואר אלקטרוני לצורך קבלת פרטי כרטיס האשראי של הלקוח שלא זכתה להתייחסות תוך 7 ימים תיחשב כביטול ההזמנה.
3. אספקת / הובלת המוצרים
3.1. גינה פלוס ו/או הספקים ידאגו לאספקת כל מוצר הנרכש על ידי הלקוח באתר לכתובת בישראל, שהוקלדה ע"י הלקוח בעת רכישת המוצר.
3.2. גינה פלוס ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצרים או השירותים בהתאם לתנאי האספקה הנקובים באתר של המוצרים או השירותים. גינה פלוס ו/או הספקים מתחייבים לספק רק מוצר אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי כמפורט לעיל.
3.3. גינה פלוס ו/או הספקים לא יהיו אחראים לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרמו כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתם לרבות שביתות השבתות וכיוצ"ב. גינה פלוס ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים בגין כל נזק תוצאתי או עקיף שיגרם ללקוח על כל איחור, עיכוב או כשל באספקת מוצר או שירות.
זמני אספקת המוצרים/שירותים כפי שאלה מצוינים באתר כוללים רק את חישובם של ימי עסקים. (ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
3.4. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, גינה פלוס ו/או הספקים יהיו רשאים להעמיד את המוצרים ללקוח במקום סמוך מקובל, וזאת לאחר תיאום מראש.
3.5. דמי המשלוח המפורטים באתר אינם כוללים הובלה מיוחדת. הובלה מיוחדת משמעותה הובלה לקומות גבוהות ללא אפשרות להוביל באמצעות מעלית ו/או הובלה הדורשת כח אדם נוסף ו/או אמצעים נוספים.
במקרה של הובלה מיוחדת גינה פלוס ו/או הספקים יהיו רשאים לגבות תשלום נוסף על התשלום הנגבה בגין הובלה רגילה.
3.6. למען הסר ספק מובהר כי תקנון חברת רשות הדואר ו/או כל גוף אחר אשר באמצעותו תבוצע ההובלה ו/או האספקה יחייב גם את הלקוח. לגבי משלוח באמצעות שליח אזי הוא יעשה עד לבית הלקוח ובישובים קהילתיים ו/או מושבים/קיבוצים עשוי המוצר להישלח למזכירות היישוב או לסניף הדואר הקרוב והודעה תישלח ללקוח בהתאם.
3.7. דמי המשלוח ישולמו ביחד עם התשלום בגין המוצר
3.8 דמי המשלוח מ-30 ק"ג ומעלה או נפח מעל 250 ליטר יתומחר לפי מישקל. במידה והזמין יותר מיחידה אחת ההובלה תוכפל בהתאם להובלה של סוג המוצר.
3.9. לקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהספק. אי איסוף המוצר בתוך 14 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה יהווה ביטול ההזמנה.
3.10. בעת אספקת המוצר, רשאים גינה פלוס ו/או הספקים ו/או מטעמם לדרוש את נוכחותו של הלקוח ו/או בעל הכרטיס בעת מסירת המוצר, ו/או הצגת תעודה מזהה של הלקוח ו/או בעל כרטיס האשראי וזאת כתנאי למסירה המוצר.
4. שירות לקוחות
4.1. בשאלות לגבי המוצרים והשירותים המוצגים באתר כולל בשאלות הנוגעות למפרט הטכני של המוצר, למידע על תפעול המוצר, אחריות ונושאים אחרים הנוגעים למוצרים או שירותים המוצגים באתר, ניתן לפנות לנציגי הספק הרלוונטי.
4.2. פרטי הספקים ואופן ההתקשרות אליהם נמצאים באתר.
4.3. לפרטים נוספים בקשר לאתר ופעילותו, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של גינה פלוס בדואר אלקטרוני, בטלפון או בפקס.
נציגי שירות הלקוחות ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה ובכל נושא אחר.
5. מי רשאי להשתמש באתר
5.1. המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות לפי הדין. במידה והנך קטין (מתחת לגיל 18) או אינך זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, יראו את שימושך באתר כאילו קיבלת את אישור האפוטרופוס.
5.2. המשתמש הנו בעל תעודת זהות ישראלית תקפה או תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל.
5.3. המשתמש הנו בעל כרטיס אשראי מסוג ויזה או ישראכרט או אמריקן אקספרס ישראלי או בינלאומי תקף, שהונפק בישראל ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי.
5.4. המשתמש באתר הוא בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט ובעל כתובת בישראל.
5.5. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, הנהלת האתר תהא רשאית למנוע ממשתמש באתר מלרכוש מוצרים באתר, באמצעות חסימתו בכל אחד מהמקרים הבאים:
5.5.1. המשתמש באתר ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין;
5.5.2. המשתמש באתר הפר תנאי מתנאי התקנון;
5.5.3. המשתמש באתר מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן בטלפון פרטים שגויים במתכוון;
5.5.4. המשתמש באתר ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בגינה פלוס ו/או במי מטעמה ו/או בפעילות התקינה של האתר ו/או במי מהספקים ו/או בצד ג' כלשהו;
5.5.5. בכוונת המשתמש באתר לשוב ולמכור את המוצר או השירות בו יזכה לצד ג' ו/או לסחור בו.
6. ביטול רכישה
6.1. מבצע פעולת הרכישה רשאי לבטל את הרכישה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") והתקנות שהותקנו על פיו.
6.2. למען הנוחות, להלן התנאים והדרך בהן יכול מבצע רכישה באתר לבטל את עסקת הרכישה שביצע:
* ברכישה של נכס - מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם;
* ברכישת שירות - בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
6.3. ביטול של רכישה יעשה בכתב באמצעות הפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני של האתר ו/או דרך הקישור היעודי בדף הראשי ו/או דואר רשום ו/או בעל פה בטלפון או בבית העסק.
6.4. תוצאות הביטול עקב פגם: ביטל מבצע/ת רכישה עסקה עקב פגם בנכס נושא החוזה או העסקה, או עקב אי התאמה בין הנכס או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לו מאת האתר עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך בחוזה או בשל כל הפרה אחרת של החוזה בידי העוסק. יחזיר האתר למבצע הפעולה בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי מבצע הרכישה ויבוטל חיובו של מבצע הרכישה בשל הרכישה ולא יגבה ממבצע הפעולה דמי ביטול כלשהם; קיבל מבצע הרכישה את הנכס נושא העסקה או החוזה, יעמידו לרשות האתר במקום שבו נמסר לו הנכס.
6.5.1 תוצאות הביטול שלא עקב פגם: ביטל מבצע/ת הרכישה את העסקה שלא עקב הטעמים המנויים בסעיף 6.4 פגם בנכס כאמור לעיל, יחזיר האתר למבצע הפעולה, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי מבצע הפעולה, יבטל את חיובו של מבצע הרכישה בשל הרכישה ולא יגבה ממבצע הפעולה סכום כלשהו, זולת דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. קיבל מבצע הרכישה את הנכס נושא העסקה או החוזה, ידאג להחזרת הנכס לאתר במקום עסקו של הספק, על חשבון מבצע הרכישה, והוא הדין לגבי נכס כלשהו שקיבל מבצע הרכישה בעקבות עשיית העסקה או החוזה.
סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית ומוצרים שהורכבו בבית הלקוח.
6.5.2 צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך גילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות כללה שיחה בין העוסק לצרכן , ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. העסק רשאי לדרוש מהצרכן להציג לפניו תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות,אזרח ותיק או עולה חדש ובלבד שלא ידרוש ממנו הוכחה נוספת לשם מימוש זכות הביטול כאמור. הצרכן יציג לפני העוסק אחד מהמסמכים המפורטים בחוק.
6.6. אין בתוצאות הביטול כדי לגרוע מזכותו של האתר לתבוע את נזקיו, בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
6.8. גינה פלוס תהא רשאית לבטל עסקה ו/או מכירה כולה או חלקה:
6.8.1. במקרה ונפלה בהצגת המוצר טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר;
6.8.2. במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים את המשך המכירה או ביצועה באופן תקין;
6.8.3. אם יתברר לה כי העסקה ו/או המכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית של מבצעי הרכישה ו/או מי מהם ו/או צד ג' כלשהו;
6.8.4. אם יתברר לגינה פלוס ו/או לספקים כי מבצע הרכישה עלול לשוב ולמכור את המוצר או השירות בו זכה לצד ג' ו/או לסחור בו.
6.9. הודעה על ביטול המכירה תימסר ללקוח בטלפון, במייל, ו/או בכתב לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ביצוע הרכישה.
6.10. האתר מקיים בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה. אם לאחר ביצוע הזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה לצרכן תוך יום עסקים ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלא הכסף ששולם. בוטלה רכישה כאמור גינה פלוס ו/או הספקים ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר ו/או השירות אצל צד שלישי ג במחיר גבוה יותר.
7. תנאים כלליים
7.1. המוצרים והשירותים המוצגים באתר, טיבם ואיכותם, נמסרו לגינה פלוס ע"י הספקים.
7.2. נפלה טעות קולמוס בתיאור מוצר או שירות כלשהו, לא יחייב הדבר את הספקים ו/או את גינה פלוס. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתאור המוצר, לא יחייב הדבר את העסק, העסק יאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם.
7.3. גינה פלוס לא תהא אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית.
7.4. גינה פלוס ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק עקיף, תוצאתי או מיוחד שיגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר לרבות רכישה במסגרת הליך המכירה הפומבית - תהא עילת התביעה אשר תהא - לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא. אחריותה של גינה פלוס בכל מקרה תוגבל להחזר כספו של הלקוח.
בנוסף על כך, גינה פלוס לא תהא אחראית להרכבתם ו/או להתקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על מבצע הפעולה בלבד ועל חשבונו. כמו כן, מבצע הפעולה יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר הנרכש על ידו באמצעות האתר, אלא אם כן נכתב אחרת.
7.5. אייקונים, כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר ,לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של גינה פלוס ו/או מי מטעמה.
אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר אלא אם כן גינה פלוס נתנה את הסכמתה לכך, בכתב ומראש.
7.6. אין בהצגת המוצרים ו/או שירותים המוצגים באתר משום הבעת דעה לגביהם אופיים או טיבם ע"י גינה פלוס.
7.7. רישומי המחשב של גינה פלוס בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
7.8. פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, יעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך, בבתי המשפט בארץ.
7.9. התקנון עודכן לאחרונה בתאריך 26.05.2019 וניתן לשינוי בכל עת ע"י גינה פלוס, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
1. כללי
1.1. התנאים המפורטים להלן באים בנוסף להוראות המפורטות ב"תנאי רכישה" המפורסמות באתר גינה פלוס וככל שהם מנוגדים הם יגברו על ההוראות המפורטות באתר.
1.2. מכיוון שצמחים אינם מוצר מדף, יתכנו מוצרים עם מופע, תכונות או צורה בטווח מסוים של שונות. הכל בשים לב לכך שצמחייה זקוקה לטיפול בהתאם לסוג הצמחייה ובהתאם למגבלות של עונות השנה ולתנאי שמש/צל והשקיה.
1.3. האתר מתחייב לספק פריטים עפ"י הסטנדרט והתקינה הנפוצים בארץ, ככל שקיימים כאלו.
2. איכות ואחריות
2.1. האתר מתחייב לספק ללקוחותיו מוצרים באיכות מעולה.
2.2. לקוח שביצע עסקה, יוכל להחזיר המוצרים שרכש, בטענה של אי עמידה בתנאי האיכות וזאת אך ורק במעמד קבלת המוצרים. החליט הלקוח להחזיר את המוצרים יושב לו מלוא כספו למעט דמי המשלוח.
2.3. ככל שהלקוח החליט לקבל את המוצרים הוא מתחייב לחתום על אישור כי הוא קיבל את כל המוצרים שבהזמנה לשביעות רצונו המלאה וכי לא תהיה לא כל טענה ו/או דרישה מאת האתר בקשר עם איכות ו/או טיב המוצרים.
2.4. האתר אינו נותן אחריות לקליטת הצמחים בגינה היות והדבר תלוי באופן השתילה ובאופן הטיפול בצמחייה. קליטת הצמחים שסופקו ע"י האתר ללקוח הינה באחריות הלקוח בלבד.
3. אספקה שינוע ומשלוח מוצרים
3.1. המוצרים יסופקו לכל המאוחר תוך 14 ימי עבודה מיום ביצוע העסקה.
3.2. במידה וההזמנה תכלול פריטים מיוחדים, אקזמפלרים, צמחים עונתיים שלא בעונתם , צמחים נדירים או צמחים שקיים מחסור בשוק לגביהם, האתר רשאי לספק את אותם פריטים תוך 28 ימי עבודה או לחילופין במידה והלקוח אינו מעוניין להמתין 28 ימי עבודה הוא יזוכה בערך הכספי של אותם מוצרים מיוחדים.
3.3. לקוח יוכל לבחור בין "איסוף עצמי" – דהינו שינוע באמצעות הלקוח או בא כוחו של פריטי ההזמנה מ"המרכז הלוגיסטי" של האתר או הובלה בתשלום ע"י האתר או בא כוחו. במידה ויבחר הלקוח לבצע איסוף עצמי, יחשבו הצמחים שיצאו מפתח המרכז הלוגיסטי של האתר כאילו נמסרו בבית הלקוח, והאחריות לטיבם ואיכותם של הפריטים תחול על הלקוח מעת קבלתם במרכז הלוגיסטי.
3.4. האתר מתחייב כי במידה והוא יבצע את המשלוח, אזי, משלוח הפריטים יעשה בתנאים המיטביים לשמירת איכותם של הצמחים וכפי שמקובל בשוק ע"י המשתלות.
3.5. פריקת המוצרים תעשה אך ורק למדרכה שלפני בית הלקוח. רצה הלקוח כי המוביל ישנע את הצמחים מהמדרכה לתוך גינת הלקוח, יגיע הלקוח עם המוביל להסכמה לגבי תוספת מחיר והיא תשולם ישירות למוביל. במידה ובמהלך שינוע הצמחים מהמדרכה אל ביתגינת הלקוח נפגעו צמחים, אזי, האחריות תחול על הלקוח לבדו.
3.6. על אף האמור לעיל, לאחר ביצוע ההזמנה ומרגע שהאתר הודיע ללקוח כי הוא מוכן לספק את כל פריטי ההזמנה, יוכל הלקוח לדחות את מועד האספקה לכל היותר ב- 3 ימי עבודה. לאחר מכן, אין האתר אחראי יותר לאיכות המוצרים והלקוח יהיה האחראי הבלעדי לתוצאות העיכוב בין אם האתר שלח את המוצרים ובין אם נעשה איסוף עצמי.
3.7. בחודש אוגוסט שומר האתר לעצמו את הזכות להאריך את תקופת האספקה עקב יציאה לחופשה של ספקים ואנשי האתר. האתר מתחייב להודיע מראש למשתמשים באתר על אילו עיכובים מדובר.
ביצוע הזמנה ע"י הלקוח ייחשב כאילו הלקוח קרא את תקנון האתר "גינה פלוס"
ניתן לבטל הזמנה באחת מהדרכים הבאות:
- טופס יצירת קשר / ביטול הזמנה על ידי בחירת "ביטול הזמנה" ומילוי פרטים.
- טלפון 077.40.30.900 (ימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:00 ובימי שישי 08:00-14:00).
- דוא"ל info@ginaplus.co.il
- פקס 077.470.2032
- משלוח דואר קיבוץ טללים מ.א. רמת נגב 8554500
נציג שירות הלקוחות יחזור אליך להמשך תהליך ביטול ההזמנה.
"נחימוב יבוא ושיוק בע"מ" ח.פ מספר 515917789 פקס 077.4702.032 כתובת למשלוח דואר קיבוץ טללים מ.א. רמת נגב.